Poskytovatelé videohovorů zažívají díky současné pandemické krizi opravdu zlaté časy.
V posledním čtvrtletí fiskálního roku (který pro Zoom skončil 31. ledna 2021) poskočil obrat společnosti přesně o 369 % na 882,5 milionů dolarů. Zoom Video má nyní kolem 467 000 zákazníků s více než deseti zaměstnanci. To odpovídá nárůstu o 470 %, uvedla Deutsche Welle.
Uživatelé, kteří tuto službu od vypuknutí pandemie pravidelně používají, se podle společnosti Zoom stále častěji rozhodují pro model placeného předplatného. Výsledkem je, že se zisk vyšplhal na přibližně 260 milionů dolarů. Ve stejném období loňského roku činil zisk pouze 15,3 milionů dolarů.
Pro mnoho lidí se Zoom stal synonymem pro videokonference, díky nimž si zaměstnanci mohou vyměňovat nápady a mluvit se zákazníky. Službu využívají také studenti a učitelé. Společnost, která byla založena v San Jose v roce 2011, má ale konkurenty: např. videohovory a konference prostřednictvím kancelářského softwaru Teams od společnosti Microsoft, dále je tu Webex od společnosti Cisco a také nabídky od společností Google nebo Facebook.
Psali jsme: